FAQ - odpowiedzi na najczęstsze pytania

Pytania ogólne

Inwestycje w Innowacje.pl to portal biznesowy, promujący przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność. Platforma przedstawia szerokiej publiczności kulturę innowacyjności i wszelkie źródła finansowania inwestycji. Udostępniamy przestrzeń do publikowania ogłoszeń w szeregu różnych kategorii co pozwala na zaprezentowanie swojego produktu/usługi czy też pomysłu i pozyskanie ciekawych kontaktów biznesowych.

Ogłoszenia

Zarejestrowani użytkownicy, poprzez intuicyjny panel, mogą dodawać ogłoszenia w dostępnych w portalu kategoriach. Nowe ogłoszenia pojawiają się natychmiast po zakończeniu procesu płatności i są dostępne w portalu na zawsze lub do momentu usunięcia ich przez ogłoszeniodawcę. Ogłoszenia raz dodane można odnawiać - powoduje to ich ponowną publikację na pierwszej pozycji a także promować przez opcję premium - szczególne wyróżnienie wśród innych ogłoszeń przez wybrany okres czasu.

Dodatkowe funkcjonalności

Użytkownicy mogą, poza dodawaniem ogłoszeń, kontaktować się bezpośrednio z ogłoszeniodawcami z poziomu ich ogłoszeń oraz dodawać wybrane ogłoszenia do prywatnych schowków (np. by zbierać najciekawsze ogłoszenia o wybranej tematyce).

Dodatkowo użytkownikom udostępniamy aktualności inwestycyjne oraz możliwość publikacji artykułów inwestycyjnych.

Aby w pełni korzystać z portalu Inwestycje w Innowacje powinieneś się zarejestrować. Rejestracja pozwoli Ci na:

  • dodawanie ogłoszeń zwykłych i ogłoszeń premium
  • przeglądanie danych kontaktowych ogłoszeniodawców
  • odpowiadanie na ogłoszenia bezpośrednio ze strony ogłoszenia
  • dodawanie interesujących ogłoszeń do schowka i tworzenie schowków
  • skonfigurowanie powiadomień e-mail o nowych ogłoszeniach
  • sprofilowanie powiadomień pod swoje zainteresowania

Rejestracja jest darmowa. Proces rejestracji obejmuje tylko potwierdzenie adresu e-mail poprzez kliknięcie w link w wiadomości autoryzacyjnej. Zarejestrowani użytkownicy którzy po raz pierwszy logują się na swoje już istniejące konto proszeni są o wprowadzenie nowego hasła ze względów bezpieczeństwa.

W razie trudności z dostępem do konta prosimy o bezpośredni kontakt.

Ogłoszenia

Aby dodać ogłoszenie musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem. Jeśli jeszcze nim nie jesteś - zarejestruj się już dziś.

Kliknij przycisk "dodaj ogłoszenie" dostępny na większości podstron w środku paska nagłówkowego:

Krok 2: wypełnij formularz dodawania ogłoszenia:

Najważniejsze, i wymagane, pola to pole tytułu oraz treści ogłoszenia. Wymagany jest także adres e-mail na który będą przychodziły wiadomości od osób zainteresowanych ogłoszeniem. Warto dodać zdjęcie - uatrakcyjnia ono ogłoszenie. Jeśli nie posiadasz własnego zdjęcia skorzystaj z jednego z darmowych serwisów ze zdjęciami do użycia komercyjnego - linki do nich znajdziesz w poradach obok formularza dodawania zdjęcia. Po wypełnieniu formularza kliknij "Kontynuuj".

Krok 3: podgląd ogłoszenia - zobacz, czy wszystkie treści układają się tak, jak byś tego chciał. Jeśli jesteś zadowolony z efektu kliknij ponownie "Kontynuuj". Jeśli chcesz dokonać zmian wróć do formularza przez kliknięcie "Wróć do edycji".

Krok 4: wybierz sposób prezentacji ogłoszenia i płatności:

Ogłoszenie możesz dodać jako ogłoszenie zwykłe (podstawowe) lub ogłoszenie premium (ogłoszenie podstawowe szczególnie promowane przez portal w wybranym okresie czasu). Płatności za ogłoszenie podstawowe można dokonać na dwa sposoby - poprzez SMS lub system PayU (do wyboru: przelew z banku, płatność kartą).

Po dokonaniu płatności ogłoszenie jest od razu widoczne w serwisie.

Ogłoszenie premium jest w sposób szczególny wyróżnione na tle ogłoszeń podstawowych przez:

  • wyświetlanie go na stronie głównej wraz ze zdjęciem - 4 najnowsze ogłoszenia
  • wyświetlanie go na szczycie listy ogłoszeń w swojej kategorii, przez cały okres trwania opcji premium, w kolejności publikacji
  • publikowanie go w newsletterach z nowymi ogłoszeniami przez cały okres trwania opcji premium

Pozwala to na dotarcie do znacznie większej ilości potencjalnych zainteresowanych.

Przygotowując ogłoszenie warto pamiętać o następujących zasadach:

  • Tytuł ogłoszenia - lepszy jest krótki a chwytliwy tytuł, niż skrót treści ogłoszenia umieszczony w tytule.
  • Treść ogłoszenia - pierwszy paragraf ogłoszenia stanowić powinien esencję całego ogłoszenia (tzw. lead). Pozwoli to czytającemu szybko zaznajomić się z ogólną treścią ogłoszenia i zadecydować, czy chce dalej czytać. Podobnie jak w przypadku tytułu - ta treść stanowi o tym, czy uda Ci się przekonać użytkownika do dalszej lektury.
  • Zdjęcie - stare przysłowie mówi, że "jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów". Jeśli chcesz przekonać użytkowników do swojego ogłoszenia powinieneś zamieścić zdjęcie. Zdjęcia w ogłoszeniach podstawowych mogą mieć dowolne proporcje, dla ogłoszeń premium sugerujemy proporcje 14:10. Pamiętaj także, że lepsze większe zdjęcie niż mniejsze - nie umieszczaj miniaturek ani zdjęć z internetu do których nie masz praw. W razie potrzeby skorzystaj z proponowanych przez nas serwisów z darmowymi zdjęciami do wykorzystania komerycjnego.
  • Wypełnij metrykę ogłoszenia - im bardziej precyzyjnie oznaczysz swoje ogłoszenie tym lepiej będzie ono odbierane przez użytkowników.

Ogłoszenia, które dodałeś, mogą zostać ponownie wypromowane na pierwszą pozycję w swojej kategorii oraz na stronę główną. By tego dokonać wystarczy w swoim panelu użytkownika, w zakładce "Moje ogłoszenia" odnaleźć wybrane ogłoszenie i wybrać opcję "Odnów / Promuj". Po dokonaniu płatności system potraktuje ogłoszenie tak, jakby zostało dopiero dodane - umieści je na szczycie listy w kategorii, wyświetli na stronie głównej oraz doda do najbliższego newslettera z najnowyszymi ogłoszeniami.

Jeśli zdecydujesz się na promowanie przez ogłoszenie premium uzyskasz wszystkie benefity tego ogłoszenia.

Płatności i faktury

Za płatności dokonane poprzez system PayU możesz pobrać fakturę bezpośrednio z naszego systemu. Wystarczy, że klikniesz w zakładkę "Moje płatności" a następnie wybierzesz tę płatność, za którą chciałbyś otrzymać fakturę i przy niej klikniesz w przycisk "Faktura". Jeśli posiadasz już uzupełnione "dane do faktury" w systemie dokument zostanie wystawiony natychmiast - w przeciwnym wypadku zostaniesz poproszony o podanie danych do faktury.

Faktury można pobierać do 15 dnia następnego miesiąca po miesiącu, w którym nastąpiła płatność. Po tym okresie wystawienie faktury jest już niemożliwe.

Za ogłoszenia opłacone SMSem nie wystawiamy faktury / rachunku - ta płatność doliczana jest do Twojego rachunku za telefon.

Newsletter - nowości wprost na e-mail
)